Hermes Kalite Politikası

  • Hizmetlerimizi, bağlı bulunduğumuz standartlar, yasal mevzuatlar, müşteri şartları ve kuruluş prosedürlerimiz dahilinde sunarak, müşteri memnuniyetini temel amaç edinerek çalışmalarımızı sürdürmek.
  • Müşterilerimizin beklentilerine en kısa sürede ve en doğru şekilde bağımsız ve ön yargısız yanıt vermek, hizmet sunmak.
  • Hizmetlerimizi güvenilirlik, eşitlik, tarafsızlık ve ticari etik kurallar çerçevesinde sunmak.
  • İç ve dış geri bildirimleri değerlendirmek, istek, şikayet ve itirazları değerlendirip en kısa sürede doğru çözümler bulmak.
  • Sürekli eğitim felsefesi ile tüm çalışanlarımızın eğitimlerini devam ettirmek.
  • Müşterimiz olan olmayan tüm kişi ve kuruluşlarda Kalite bilincinin oluşturulması ve geliştirilmesi için sürekli faaliyetlerde bulunmak.
  • Süreçlerimizde sürekli iyileştirme yaparak iç ve dış müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak için kaynaklarımızı mümkün olduğunca kullanmak.